ریپورتاژ آگهی چیست ؟

ریپورتاژ آگهی – رپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی که با نام های دیگری همچون رپورتاژ آگهی و  Advertorial نیز شناخته می شود؛ شاید در ابتدا نوعی تبلیغ به نظر بیاید اما در واقع زمین تا آسمان با تبلیغات مرسوم در انواع رسانه ها فرق دارد؛ چرا که تبلیغات همان طور که از نامشان پیدا است به معرفی مستقیم یک محصول یا خدمات می پردازند.

به طوری که مخاطب بلافاصله متوجه می شود بحث خرید و پرداخت پول برای آن کالا یا خدمات در میان است. بر همین مبنا عموم مردم احساس خوبی نسبت به تبلیغات تلویزیونی یا اینترنتی ندارند. زیرا هیچ انسانی به طور ذاتی از خرج کردن پول های ارزشمند و چه بسا زحمت کشیده خود خوشش نمی آید!

ریپورتاژ آگهی
ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی را می توان نوعی گزارش خبری دانست که نویسنده آن بدون هیچ قصد و غرضی تنها به صحبت درباره موضوعی خاص می پردازد. این موضوع ممکن است درباره یک برند باشد یا یک محصول یا هر چیز دیگری. در مجموع آنچه اهمیت دارد این است که در رپورتاژ آگهی به کاربر اطلاعاتی مفید پیرامون موضوعی مشخص داده می شود. همین فاکتور نیز موجب تمایز رپورتاژ اگهی از تبلیغات مستقیم شده است.

توجه داشته باشید ارائه اطلاعات، اخبار یا گزارش های مفید و کاربردی آن هم به رایگان تا چه حد برای کاربران ارزشمند و خوشایند خواهد بود! بر همین مبنا بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای شناساندن محصول یا خدمات خود به مردم به سراغ تهیه ریپورتاژ آگهی می روند.

البته تولید محتوای ریپورتاژ نیازمند علم و تجربه به خصوصی است. به طوری که متخصصین این حوزه گاهی تصاویر، ویدیو، نمودار و… را به متن رپورتاژی می افزایند. به این ترتیب فرآیند انتقال پیام به مخاطب با موفقیت بیشتری انجام خواهد گرفت. شما عزیزان نیز می توانید تهیه و تولید یک ریپورتاژ آگهی کارآمد و درست و حسابی را به تیم سئوکار برتر بسپارید.

چرا که نحوه نوشتن رپورتاژ ریزه کاری های فراوانی دارد و کارشناسان مولتی رایان تسلط کافی بر این موارد دارند. از جمله مهم ترین جزئیات آن درج عبارت ریپورتاژ آگهی در ابتدا یا انتهای محتوا است. این موضوع هم از نظر موتورهای جستجویی همچون گوگل اهمیت فراوانی دارد و هم نوعی احترام به حقوق مخاطب تلقی شده و اخلاق این طور ایجاب می کند.

ریپورتاژآگهی
ریپورتاژآگهی

ریپورتاژ نویسی چیست؟

پیش تر در خصوص نحوه نوشتن رپورتاژ توضیحاتی را مطرح نمودیم. با این حال اگر به طور دقیق تری می خواهید بدانید که ریپورتاژ نویسی چیست؛ باید بگوییم در محتوای ریپورتاژ  با بکارگیری متون خبری یا آموزشی تلاش می شود درک و حس صحیحی از یک سری خدمات یا کالا به مخاطب منتقل گردد. کافی است چند نمونه رپورتاژ آگهی را در سایت سئوکار برتر ببینید. آنگاه به طور ملموس تری از ماهیت رپورتاژ آگهی مطلع خواهید شد.

از اینها گذشته خرید رپورتاژ آگهی از سئوکار برتر فرصتی ناب در اختیارتان قرار می دهد تا برند خود را بسازید. اگر می خواهید برندی خوش آوازه در میان جامعه هدف خود داشته باشید؛ پیشنهاد می کنیم دور رپورتاژ اگهی رایگان را خط بکشید. زیرا هر کسب و کاری از نظر ماهیت، سیاست، اهداف و… متفاوت با دیگری است. در نتیجه در تولید ریپورتاژ آگهی آن نیز بهتر است بر یک داستان ملموس، واقعی و البته منحصر به فرد مانور داده شود.

با سفارش پکیج رپورتاژ اگهی از سئوکار برتر این تضمین را خواهید داشت که کاربران از مطالعه آگهی رپورتاژ شما نهایت لذت را می برند؛ و حتی لحظه ای احساس نمی کنند که متن پیش رو نوعی تبلیغ بوده و اطلاعات مربوط به کسب و کار شما به آنها تحمیل شده است!

به این ترتیب تولید و انتشار محتوای ریپورتاژ را می توان روشی هوشمندانه برای افزایش بازدیدکنندگان از سایت های مختلف دانست؛ چرا که اغلب مردم همان قدری که از مطالعه و مشاهده تبلیغات بیزار هستند؛ برای مطالعه محتواهای بدون تبلیغ و حتی ریپورتاژ آگهی وقت می گذارند!

ریپورتاژ آگهی سئوکار برتر
ریپورتاژ آگهی سئوکار برتر

مزایا و برتری های ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ اگهی خبری نسبت به دیگر شیوه های تبلیغاتی از یک سری مزایای خاص برخوردار است. از جمله برتری های رپورتاژ آگهی دائمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بکارگیری لینک های follow
  • افزایش نرخ بازدید از سایت
  • عدم حذف از سایت رپورتاژ آگهی
  • عدم شناسایی به عنوان اسپم و…

اقسام رپورتاژ آگهی

در یک دسته بندی کلی ریپورتاژ اگهی به دو نوع رسانه ای و خبری (اینترنتی) تقسیم می شوند. منظور از ریپورتاژ اگهی رسانه ای یعنی برای انتشار آگهی خود به سراغ مجله، روزنامه، تلویزیون و… بروید. در حالی که نوع خبری رپورتاژ بر روی سایت های خبری درج می شود.

ویژگی های رپورتاژ آگهی خبری

ریپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری یک سری ویژگی های خاص دارد. از جمله مهم ترین اصول و ویژگی هایی که در تهیه رپورتاژ باید به آن توجه شود به شرح زیر است:

  • متن محتوای ریپورتاژ آگهی باید به سبک اطلاع رسانی نوشته شود؛ یعنی ذهن خواننده به تبلیغاتی بودن این متن پی نبرد.
  • در نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی بیشتر از این که به فکر سئو باشید باید احساسات و عواطف خواننده را در نظر بگیرید.
  • با نگاهی به نمونه رپورتاژ درج شده در سایت سئوکار برتر در می یابید که طول این متن اهمیت زیادی دارد. یک آگهی ریپورتاژ استاندارد باید چیزی در حدود هزار کلمه باشد. به اضافه این که در آن از 4 الی 5 لینک nofollow استفاده شود. مهم تر از همه این که دست کم حاوی یک عکس جالب و سئو شده باشد.
  • لینک های بکار گرفته شده در ریپورتاژ آگهی باید بر یک کلمه کلیدی خاص مانور دهند. توجه داشته باشید چنین چیزی تنها با دریافت مشاوره از افراد حرفه ای و مجرب امکان پذیر است. با این حساب حتی اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی را ندارید؛ پیشنهاد می کنیم با کارشناسان سئو کار برتر تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.
  • رعایت اصول سئو در سرتاسر رپورتاژ آگهی خبری
  • از تولید محتوا ریپورتاژ تکراری دوری کنید؛ یعنی اگر قصد انتشار ریپورتاژ آگهی بر سایت های مختلف را دارید لازم است متن شما برای هر سایت متفاوت با دیگری باشد. اگر چنین نکنید رتبه بندی سایت شما هیچ تغییری نخواهد کرد؛ زیرا الگوریتم های موتور جستجوی گوگل رفته رفته هوشمندتر شده و براحتی قادر به شناسایی محتواهای تکراری شده اند. در نهایت نیز چنین محتواهایی را نادیده گرفته و هزینه و زحمت شما برای تهیه رپورتاژ آگهی بیهوده خواهد شد.
  • در نوشته خود عناوینی جذاب و جالب را بکار بگیرید. به این ترتیب ریپورتاژ آگهی شما بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت. به ویژه که بسیاری از کاربران بدون قصد و هدف خاصی تنها به وب گردی می پردازند. در همین حین کافی است یک موضوع جالب و مهیج به پستشان بخورد درنگ نکرده و سریعاً بر سایت مورد نظر کلیک کرده و به مطالعه آن مطلب می پردازند.

با این تفاسیر نوشتن عناوین جذاب موجب تحریک عاطفی و احساسی کاربران خواهد شد. به طوری که با شور و هیجان مشغول مطالعه ریپورتاژ آگهی شما می شوند. لازمه نوشتن چنین عناوینی این است که پیش از هر اقدامی مخاطبان هدف خود را بشناسید. سپس عوامل محرک عاطفی را در قسمت های مختلف از محتوای خود بکار گیرید.

ناگفته نماند هر یک از مردم طیف احساسی متفاوتی دارند؛ بنابراین محتوا رپورتاژ آگهی باید طوری نوشته شود که بر اغلب افراد جامعه هدف اثرگذار باشد و آنها را به مطالعه کامل آگهی ترغیب کند.

  • بر مزایا و برتری های کالا یا خدمات خود به طور مطلوبی مانور دهید.
  • نیاز و دغدغه های مخاطبان را مد نظر خود قرار دهید. به این ترتیب رپورتاژ خبری شما در جهت پاسخ به نیاز جامعه هدفتان تولید می شود. طبیعتاً چنین موضوعی بسیار خوشایند کاربران خواهد بود.
  • در تهیه رپورتاژ آگهی گامی بسیار مهم وجود دارد به این صورت که باید کلمه های کلیدی مناسبی را برای لینک دهی به سایت خود برگزینید. کارشناسان سئو کار برتر در خصوص ایجاد بک لینک با کلمه های کلیدی مناسب یک توصیه طلایی دارند؛ بر این مبنا که یک کلمه را به صفحه اول و سایر کلمات را به صفحات داخلی سایت لینک دهید.

سایت رپورتاژ آگهی

انتخاب صحیح سایت رپورتاژ آگهی اهمیت قابل توجهی دارد؛ به طوری که کوچک ترین خطایی در این انتخاب ممکن است کلیه زحمات و هزینه پرداختی برای تهیه رپورتاژ را بر باد دهد! در این میان هر چقدر هم که محتوای رپورتاژ توسط افراد حرفه ای و خبره نوشته شده باشد؛ مادامی که سایت رپورتاژ آگهی را به صورت صحیح و آگاهانه انتخاب نکنید نتیجه مطلوبی نصیتان نخواهد شد.

در واقع بهترین سایت رپورتاژ آگهی خبری را باید سایت های معتبری بدانیم که مورد تایید موتور جستجوی گوگل هستند. از طرفی یک رپورتاژ اگهی خبری اصولی و استاندارد نه تنها برای آگهی دهنده مفید است؛ بلکه برای ناشر نیز خالی از لطف نخواهد بود. با این حساب به طور روز شمار به تعداد سایت رپورتاژ آگهی افزوده می شود.

همین موضوع ممکن است موجب سردرگمی آگهی دهندگان گردد. در چنین شرایطی کارشناسان سئو کار برتر به یاری شما عزیزان آمده و سایت هایی معتبر و پر بازدید را به عنوان سایت رپورتاژ آگهی معرفی خواهند نمود.

رپورتاژ اگهی رایگان

چنانچه قصد انتشار ریپورتاژ آگهی را دارید بد نیست بدانید از یک سو باید هزینه ای را برای خرید رپورتاژ آگهی بپردازید. از سوی دیگر نیز لازم است هزینه ای به سایت منتشر کننده رپورتاژ پرداخت شود؛ البته تعداد محدودی از سایت ها به انتشار رپورتاژ اگهی رایگان نیز می پردازند؛ اما در اغلب اوقات سایت رپورتاژ آگهی هزینه ای را از شما دریافت کرد.

با این تفاسیر چه قصد سفارش و تهیه محتوای ریپورتاژ را داشته باشید و چه بخواهید سایت مناسبی را برای انتشار آن پیدا کنید؛ چه بسا مایل به برخورداری از انتشار رپورتاژ اگهی رایگان هستید؛ در هر صورت می توانید از راهنمایی ها و خدمات تیم سئو کار برتر نهایت استفاده را ببرید.

خرید رپورتاژ آگهی

در خرید رپورتاژ آگهی خبری بهتر است یک سری نکات را مد نظر قرار دهید. برخی از مهم ترین موارد قابل توجه در رپورتاژ آگهی دائمی به صورت زیر است:

  • سایت آگهی دهنده را از میان سایت هایی انتخاب کنید که موضوع و محتوایی مشابه یا حداقل نزدیک به سایت شما داشته باشند؛ زیرا یک ریپورتاژ آگهی زمانی شما را به نتایج موفقیت آمیز می رساند که در سایت های مرتبط با کسب و کارتان منتشر شود. دلیل آن نیز این است که آگهی شما بیشتر در معرض دید جامعه هدفتان قرار خواهد گرفت.
  • پس از تهیه رپورتاژ نوبت به انتشار آن می رسد. به گفته کارشناسان ما در سئو کار برتر سایت های خبری محلی عالی برای انتشار محتوای ریپورتاژ محسوب می شوند.
  • پیش از انتخاب نهایی سایت منتشر کننده ریپورتاژ آگهی ابتدا به بررسی میزان بازدید آن بپردازید. به طوری که کاملاً برایتان مشخص شود سایت مورد نظر در حوزه کاری شما چه میزان بازدیدی دارد. توجه داشته باشید هرچه این بازدید بیشتر باشد یعنی کاربران وفادار و علاقه مند تری به این سایت برو و بیا دارند. چنین موضوعی طبیعتاً بر رونق کسب و کار شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت؛ چرا که ریپورتاژ آگهی خود را در معرض دید کاربرانی پیگیر و مشتاق قرار داده اید.
  • از توجه به اعتبار دامنه و به طور کلی عمر سایت رپورتاژ آگهی غافل نشوید. در این راه پیشنهاد می کنیم دست روی سایت هایی بگذارید که اعتبار دامنه آنها بالاتر از 50 است.
  • امتیاز اسپم (spam score) سایت رپورتاژ آگهی موضوعی دیگری است که باید مد نظر قرار دهید. اگر نظر متخصصان ما را بخواهید سایت هایی با امتیاز اسپم صفر تا سه گزینه مناسبی برای انتشار ریپورتاژ آگهی شما محسوب می شوند.
رپورتاژ خبری
رپورتاژ خبری

قیمت رپورتاژ خبری

قیمت رپورتاژ آگهی خبری بسته به فاکتورهای مختلفی همچون سایت رپورتاژ آگهی، رپورتاژ آگهی دائمی یا موقت، پکیج رپورتاژ اگهی و کیفیت آن و… متفاوت خواهد  بود. لازم به ذکر است کیفیت پکیج رپورتاژ اگهی نه تنها بر قیمت آن اثر می گذارد بلکه بازده نهایی از انتشار این آگهی را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. بنابراین در هنگام پرداخت قیمت رپورتاژ خبری حتماً سطح کیفی پکیج رپورتاژ اگهی را بررسی نمایید.

یک پکیج رپورتاژ اگهی ایده آل حاوی متونی است که بدست متخصصین سئو تهیه شده اند.  برخی از مهم ترین مواردی که باید در پکیج رپورتاژ آگهی یافت شود؛ و قیمت رپورتاژ آگهی خبری نیز بر مبنای همان ها تعیین می گردد به شرح زیر است:

وجود عناوین جذاب و طولانی، استفاده از نام برند یا کسب و کار در متن اصلی، بکارگیری صحیح و به موقع علام نگارشی همچون نقطه، ویرگول و…، فقدان اشتباهات املایی، استفاده از تصاویری مهیج و خوشایند برای کاربر و… روی هم رفته به منظور اطلاع از قیمت رپورتاژ خبری می توانید از طریق سایت سئوکار برتر اقدام نمایید.

به این ترتیب لیست قیمت انواع ریپورتاژ آگهی را دریافت خواهید کرد. به اضافه این که همواره تماس تلفنی با کارشناسان ما نیز موجب آگاهی از قیمت رپورتاژ آگهی خواهد شد.

رپورتاژ آگهی دائمی

در خصوص مدت زمان ریپورتاژ آگهی بد نیست بدانید هرچه زمان ماندگاری این آگهی روی سایت ناشر بیشتر باشد؛ به همان نسبت میزان بازدید از سایت و کسب و کار شما نیز افزایش خواهد یافت. با این تفاسیر از یک سو می توانید با پرداخت هزینه ای مازاد زمان باقی ماندن ریپورتاژ آگهی بر سایت را بیشتر کنید. به اضافه این که همواره امکان سفارش و خرید رپورتاژ آگهی دائمی نیز برایتان وجود دارد.

پیشی گرفتن بر رقبا با انتشار ریپورتاژ آگهی دائمی خبری

برخی از متخصصین حوزه وب، ریپورتاژ اگهی خبری را در حکم ابزار دوپینگ یک سایت می دانند. به طوری با انتشار آن قدرت و بازدهی سایت افزایش قابل توجهی یافته و از رقبای خود پیشی خواهد گرفت. با این حساب معمولاً توصیه می کنیم زمانی به سراغ تهیه محتوا رپورتاژ و انتشار آن بروید که سایت شما در کلمه های کلیدی هدف جایگاهی در صفحه نخست گوگل کسب کرده باشد.

در چنین شرایطی است که انتشار ریپورتاژ آگهی موجب مضاعف شدن موفقیتتان خواهد شد؛ یعنی با ارتقای رتبه سایتتان در کلمه کلیدی مورد نظر این شرایط را فراهم می کند که کلیه رقیبان را از میدان به در کنید؛ بنابراین خرید رپورتاژ آگهی به همه شما عزیزان توصیه نمی شود. مگر آن دسته ای که سایتشان دست کم در صفحه اول یا دوم گوگل قرار گرفته و کلمه کلیدی هدفشان جایگاه قابل توجهی بدست آورده باشد.

آنچه قصد داشتیم بگوییم

ریپورتاژ آگهی جزو شیوه های تبلیغاتی هوشمندانه و نوین است. در این شیوه با انتشار متون خبری به صورت غیر مستقیم و نامحسوس به معرفی کسب و کار خود خواهید پرداخت. محل انتشار رپورتاژ اگهی علاوه بر سایت های اینترنتی می تواند شبکه های اجتماعی زیر نیز باشد: تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین و…

در مجموع آنچه در وهله اول اهمیت فراوانی دارد انتخاب سایتی مناسب برای درج رپورتاژ آگهی خبری است؛ البته که می توانید این آگهی را در سایت خود نیز منتشر نمایید اما برای اثر گذاری بیشتر بهتر است به سراغ سایت های خاصی بروید؛ یعنی سایت هایی که از نظر محتوا و موضوع مرتبط با کسب و کار شما هستند.

در همین راستا لازم است به نحوه نوشتن رپورتاژ نیز توجه زیادی شود. از جمله ویژگی های رپورتاژ آگهی استاندارد و مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد: تبلیغاتی نبودن، توجه به اصول سئو، نداشتن غلط های املایی، استفاده از تصاویر جالب و مهیج، بکارگیری چند  لینک nofollow و…

بنابر آنچه گفته شد تهیه محتوای رپورتاژ را باید به متخصصین این زمینه واگذار نمایید. به همین منظور پیشنهاد می دهیم ابتدا نگاهی به نمونه رپورتاژ آگهی موجود در وب سایت سئوکار برتر بیندازید. در همین حین قیمت رپورتاژ خبری و قیمت رپورتاژ آگهی را استعلام نمایید. سپس با خاطری آسوده می توانید برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام نمایید.

ویژگی متن رپورتاژ خبری خوب
ویژگی متن رپورتاژ خبری خوب

رپورتاژ خبری یکی از راه های تبلیغ کسب و کار در دنیای امروز به شمار می رود که به دلیل دارا بودن قیمت مناسب مشتریان مختلف به سمت استفاده از آن جذب می شوند. رپورتاژ خبری در واقع یکی از راه‌های تبلیغ به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد و به دلیل رونق گرفتن تبلیغات اینترنتی در دنیای امروز، استفاده از رپورتاژ به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات به شمار می رود. رپورتاژ خبری تاثیر بسزایی بر روی سئو سایت‌های مختلف دارد و می تواند رتبه سایت شما را در گوگل بهبود ببخشد. در این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی های رپورتاژ خبری و همچنین موارد و اطلاعاتی درباره رپورتاژ بپردازیم، به همین دلیل اگر به دنبال تبلیغ کسب و کار و یا سایت خود را با استفاده از روش‌های ارزان قیمت هستید، خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.

ویژگی متن رپورتاژ خبری خوب

استفاده از متن های خوب برای ساختن رپورتاژ خبری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا اگر متن‌ها کیفیت لازم را نداشته باشند، رپورتاژ به هیچ عنوان بازخورد خوبی پیدا نمی کند. برخی از ویژگی های متن رپورتاژ خبری خوب عبارتند از:

  • رعایت موارد نگارشی: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در مورد رپورتاژ خبری خوب باید به آن دقت فراوانی داشته باشید این است که در آن تمامی موارد نگارشی رعایت شده باشد، برای مثال استفاده از نقطه، ویرگول وسایر موارد نگارشی برای تولید متن رپورتاژ خبری در اولویت است.
رعایت موارد نگارشی
رعایت موارد نگارشی
  • نداشتن غلط املایی: اگر در رپورتاژ غلط املایی زیادی وجود داشته باشد، تبلیغ شما به نوعی ضد تبلیغ تبدیل می شود و در واقع کیفیت پایین کار شما برای بسیاری از بازدیدکنندگان سایت، نشان از کیفیت پایین محصولات و یا خدماتی که به مشتریان ارائه خواهید کرد، خواهد بود.
  • جذاب بودن متن: زمانی که در رپورتاژ خبری متن جذاب به کار برده می‌شود افراد ترغیب می شوند تا تمامی متن های ورود به محصول را به صورت کامل مشاهده نمایند. جذاب بودن متن رپورتاژ خبری نیاز به خلاقیت بالای نویسندگان و تولیدکنندگان متن دارد.
  • استفاده از برند: در رپورتاژ خبری خوب از برند مربوط به محصول استفاده می شود و یا برند مربوط به خدمات شما را به صورت کامل برای مشتریان شرح داده می شود. با استفاده از برند شما می توانید مخاطبان مختلف را به بازدید از سایت خود دعوت نمایید و یا برای برند از لینک های استفاده کنید که مخاطب را به سمت سایت شما بکشاند.
  • استفاده از اصول سئو: استفاده از اصول سئو در رپورتاژ خبری باعث می‌شود متن شما به مرور زمان رتبه خوبی در گوگل پیدا کند و تعداد بازدیدهای آن تا حدود زیادی افزایش پیدا می‌کند همین موضوع میزان استقبال از رپورتاژ خبری را افزایش می دهد.
  • دارا بودن عکس های جذاب: در رپورتاژ بهتر است از عکس های جذاب استفاده کنید که اگر خواننده علاقه ای به خواندن متن نداشت، بتواند با مشاهده عکس های جذاب به متن مورد نظر علاقه بیشتری نشان دهد و کار خود را با علاقه بیشتری دنبال کند. عکس هایی که در رپرتاژ خبری مورد استفاده قرار می گیرند علاوه بر دارا بودن جذابیت بالا باید از کیفیت خوب و رزولیشن مناسبی برخوردار باشند. به صورت کلی بهتر است در هر متن ۱۰۰ کلمه ای بین ۳ الی ۴ عدد عکس وجود داشته باشد.
  • استفاده از واقعیت ها: به کار بردن دروغ و یا اغراق در زمینه تولید متن ها می تواند تا حدود زیادی باعث عدم جذب مخاطبان شود زیرا مخاطبان در انتها می فهمند که شما در کار خود اغراق می کنید و یا دروغ در کار است، به همین دلیل در یک رپورتاژ خبری خوب تنها از واقعیت‌ها استفاده شده است.

قدم های مورد نیاز برای تبلیغ رپورتاژ

برای تبلیغ با استفاده از رپورتاژ می‌توانید با سه قدم زیر کار خود را انجام دهید:

  1. تولید متن رپورتاژ: در مرحله اول برای تبلیغ با استفاده از رپورتاژ باید متن مورد نظر به کار رفته در رپورتاژ را تولید نمایید. متنی که برای این منظور تولید می‌شود باید آسان ساده و همچنین دارای جذابیت خاص برای خواننندگان باشد.
  • تولید عکس برای رپورتاژ: در هنگام تولید رپورتاژ می توانید از عکس های مختلف که در داخل گوگل قرار دارند استفاده کنید. اما اگر به صورت اختصاصی به تولید عکس بپردازید رپورتاژ شما کیفیت بالاتری خواهد داشت. برای تولید عکس برای رپورتاژ باید از دوربین های با کیفیت بهره ببرید.
  • انتشار رپورتاژ در سایت های مختلف: آخرین قدم برای تبلیغ با استفاده از ریپورتاژ انتشار آن در سایت های اینترنتی متفاوت است. بهترین سایت ها برای ثبت رپورتاژ سایت هایی هستند که در رتبه‌های برتر گوگل قرار گرفته اند و افراد مختلف آنها دسترسی پیدا کرده‌اند و تعداد بازدید آنها بسیار بالاست.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی

استفاده از رپرتاژ آگهی دارای مزایای بسیار زیادی است، برخی از مزایای استفاده از آن عبارتند از:

  • استفاده از لینک فالو: زمانی که متن رپورتاژ آگهی نوشته می شود می توانید برای سایت خود از لینک فالو استفاده کنید و در قسمت های مختلف متن لینک های متفاوتی را قرار دهید که خواننده را به سمت سایت و یا محصولات شما راهنمایی کنند، همین موضوع میزان بازدید از سایت شما را تا حدود زیادی بالاتر خواهد برد.
  • بالا بردن رتبه سئو: بالا بردن رتبه سئو یکی از مسائلی است که برای مدت زمان طولانی می تواند به شما در بهتر کردن سایتتان و بالا بردن بازدید سایت کمک کند.
  • باقی ماندن برای زمان طولانی: زمانی که نسبت به رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف اقدام می کنید، سایت واسطه برای مدت زمان طولانی رپورتاژ را در داخل خود نگه می دارد و همواره سایت شما را تبلیغ می‌کند، به همین دلیل رتبه سایت شما بالا تر می آید.
  • عدم گزارش اسپم: در برخی از موارد سایت‌های اینترنتی متفاوت تبلیغ های دو طرفه ای را در داخل سایت های خود قرار می دهند که این موضوع از طرف گوگل به عنوان اسپم شناخته می شود. اسم شدن سایت شما باعث می شود نتوانید رتبه مناسب در گوگل پیدا کنید و به صفحات انتهایی جستجو خواهید رفت، اما اگر از رپورتاژ خبری برای تبلیغ کار خود استفاده کنید، به هیچ عنوان گزارش اسپم برای شما ایجاد نمی شود و سایت شما رتبه بهتری پیدا می‌کند.
خرید رپورتاژ
خرید رپورتاژ

قیمت رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری به صورت کلی یکی از تبلیغات کم هزینه برای سایت ها به شمار می رود که حتی کسب و کارهای کوچک با سرمایه اندک نیز می توانند از آن برای تبلیغات خود استفاده کنند، اما قیمت رپورتاژ خبری به موارد زیر نیز بستگی دارد:

  • متن رپورتاژ: اگر متن رپورتاژ توسط نویسندگان ماهر نوشته شده باشد و میزان خلاقیت به کار رفته در آن زیاد باشد، قیمت رپورتاژ خبری تا حدود زیادی بالاتر خواهد رفت.
  • عکس رپورتاژ: بدیهی است که برای دانلود عکس های گوگلی و قرار دادن آن ها در اینترنت نیازی به پرداخت هزینه ندارد، اما اگر عکس رپورتاژ از انواع عکس های منحصر به فردی باشد که با استفاده از عکاسان ماهر برای کسب و کار شما به صورت اختصاصی گرفته می شود، قیمت رپورتاژ به صورت کلی بالاتر خواهد رفت.
  • تعداد سایت های آگهی کننده رپورتاژ: در برخی از موارد برای آگهی کردن رپورتاژ مورد نظر خود تنها از یک سایت استفاده می کنید در این صورت تنها باید به یک سایت هزینه آگهی کردن را بپردازید، اما اگر بخواهید سایت های متفاوتی این کار را برای شما انجام دهند، هزینه کار شما بالاتر خواهد رفت.
  • رتبه سایت های درج کننده آگهی: یک دیگر از مواردی که باید به آن توجه ویژه ای شد، رتبه سایت های درج کننده رپورتاژ هستند، زیرا اگر سایت های درج کننده در رتبه بالایی قرار داشته باشند، قیمت کار برای شما بالاتر خواهد رفت. برای مثال هزینه درج آگهی در سایت های اول بالاتر از سایت های دوم گوگل است.
  • شرکت خدمات دهنده: شرکت های مختلفی کار رپورتاژ آگهی را انجام می دهند که هر یک قیمت های متفاوتی را برای تولید رپورتاژ در نظر می گیرند.
رپورتاژ
رپورتاژ
سایتی که برای رپورتاژ آگهی در نظر می گیریم باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

سایتی که رپورتاژ آگهی در داخل آن قرار داده می شود در میزان دیده شدن آگهی شما تا حدود زیادی موثر خواهد بود. یکی از مهم ترین موارد برای دسترسی به سایت مناسب برای رپورتاژ آگهی این است که سایتی که از آن استفاده می کنید باید حتما در رتبه های بالایی در داخل گوگل قرار داشته باشد و در هنگام جستجو در صفحات اولیه گوگل قرار بگیرد.

یکی دیگر از مسائل مهم برای انتخاب سایت مورد نظر برای درج رپورتاژ آگهی این است که سایت مورد نظر باید به گونه ای طراحی شده باشد که تا حدودی با کسب و کار شما مطابقت داشته باشد، برای مثال اگر شما به عنوان یک سئو کار اقدام به درج رپورتاژ خبری می کنید، درج آگهی در سایت هایی مانند سایت های طراحی صفحات وب که تا حدودی با کار شما مرتبط است، می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد.

خدمات ساخت رپورتاژ خبری

ساخت رپورتاژ خبری یکی از مسائلی است که در بازار امروزه نیاز به کسب اطلاعات بسیار زیاد، خلاقیت، توانمندی و … دارد، به همین دلیل شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نمی توانید برای خودتان رپورتاژ خبری با کیفیتی تولید کنید و یا تولید آن بسیار زمان بر خواهد بود به گونه ای که در نهایت متوجه می شوید این کار برای شما از نظر زمان و وقت به صرفه نبوده است.

امروزه شرکت های خدمات رپورتاژ خبری در نقاط مختلفی از کشور ایران آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و با استفاده از آنها می توانید به راحتی به تبلیغ کسب و کار خود و تولید رپورتاژ خبری برای کار خود بپردازید. خدمات ساخت رپورتاژ در تهران بهترین گزینه برای اعتماد مشتریان هستند زیرا این خدمات سریع، مقرون و به صرفه و با قابلیت جوابگویی بالایی هستند.

رپورتاژ چیست
رپورتاژ چیست

سفارش ساخت رپورتاژ

برای سفارش خرید رپورتاژ با توجه به شرایط خودتان کافی است با چند کلیک ساده از طریق سایت اینترنتی ما اقدام به ثبت سفارش در این زمینه نمایید، این سایت کار ساخت رپورتاژ در تهران و ساخت رپورتاژ در کرج را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد و تمامی رپورتاژها را از نظر کیفیت بالا به صورت کامل تضمین می کند.

با مراجعه به سایت ما می توانید نمونه های کاملی از ساخت رپورتاژ را مشاهده نموده و بعد از مشاهده نمونه ها و قیمت انجام رپورتاژ اقدام به ثبت سفارش رپورتاژ خبری نمایید.

 

  1. رپرتاژ آگهی چیست؟

رپرتاژ آگهی بخشی از سئو خارجی است که در آن یک متن در خصوص کسب و کار شما در سایت های دیگر نوشته می شود و سپس به سایت شما لینک داده می شود.

  1. چرا باید از رپرتاژ آگهی استفاده کنیم؟

برای افزایش ترافیک و سوق دادن بازدید کننده های بیشتر به سمت کسب و کار خود باید از رپرتاژ آگهی استفاده کنید.

33 دیدگاه دربارهٔ «ریپورتاژ آگهی – رپورتاژ آگهی»

    1. زمانی که سایت شما کاملا آماده شده باشه و کل سایت ایندکس شده باشد داخل گوگل
      حد اقل 4 ماه فقط روی محتوای داخلی سایت کار کنید یا اگر زمان این کار را ندارید میتوانید تولید محتوای خود را به دپارتمان تولید محتوا سئو کار برتر بسپارید.

    1. امیرمهدی سوهانی

      ریپورتاژ آگهی را می توان نوعی گزارش خبری دانست که نویسنده آن بدون هیچ قصد و غرضی تنها به صحبت درباره موضوعی خاص می پردازد. این موضوع ممکن است درباره یک برند باشد یا یک محصول یا هر چیز دیگری. در مجموع آنچه اهمیت دارد این است که در رپورتاژ آگهی به کاربر اطلاعاتی مفید پیرامون موضوعی مشخص داده می شود. همین فاکتور نیز موجب تمایز رپورتاژ اگهی از تبلیغات مستقیم شده است.

    1. امیرمهدی سوهانی

      ریپورتاژ آگهی را می توان نوعی گزارش خبری دانست که نویسنده آن بدون هیچ قصد و غرضی تنها به صحبت درباره موضوعی خاص می پردازد. این موضوع ممکن است درباره یک برند باشد یا یک محصول یا هر چیز دیگری. در مجموع آنچه اهمیت دارد این است که در رپورتاژ آگهی به کاربر اطلاعاتی مفید پیرامون موضوعی مشخص داده می شود. همین فاکتور نیز موجب تمایز رپورتاژ اگهی از تبلیغات مستقیم شده است.

    1. امیرمهدی سوهانی

      باید آنالیز های مورد نیاز انجام شود سپس تعیین شود که ریپورتاژخبری شما خوب هست یا خیر

    1. امیرمهدی سوهانی

      بکارگیری لینک های follow
      افزایش نرخ بازدید از سایت
      عدم حذف از سایت رپورتاژ آگهی
      عدم شناسایی به عنوان اسپم و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *