سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه 1 سئوِ‌ی خطرناک

هدف اصلی سئو کلاه سیاه، فریب‌دادن موتورهای جستجوگر همچون گوگل و … است. این عمل ممکن است باعث جریمه‌ شدن صاحب سایت و یا حتی حذف کلمه کلیدی در نتایج گوگل شود؛ بنابراین تاحد امکان باید از انجام آن‌ها دوری کنید. در ادامه قصد داریم شایع‌ترین تکنیک‌های مرتبط با سئو کلاه سیاه را برای شما بازگو کنیم.

دقت داشته باشید که هدف اصلی سئو کلاه سیاه، فریب‌دادن موتورهای جستجوگر همچون گوگل و … است. این عمل ممکن است باعث جریمه‌ شدن صاحب سایت و یا حتی حذف کلمه کلیدی در نتایج گوگل شود؛ بنابراین تا حد امکان باید از انجام آن‌ دوری کنید. در ادامه قصد داریم شایع‌ترین تکنیک‌های مرتبط با سئو کلاه سیاه را برای شما بازگو کنیم.

توجه داشته باشید گوگل، تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا محتوایی با کیفیت در اختیار کاربر قرار بدهد، حال اگر بهینه سازی موتورهای جستجو به خوبی انجام نشود، سئو کلاه سیاه رخ می‌دهد. به این ترتیب، رتبه سایت شما کاهش پیدا می‌کند. شناخت خطرناک‌ترین استراتژی‌های سئو کلاه سیاه به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن، بهینه سازی سایت را انجام داده و در ردیف برترین‌ها قرار بگیرید.

 

 

سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه

چرا تکنیک‌های سئو کلاه سیاه خطرناک هستند؟

تکنیک‌های سئو کلاه سیاه به این دلیل خطرناک هستند  که از روش‌های غیر قانونی و مخرب استفاده می‌کنند. هدف آن‌ها افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو و یا برآورده‌ ساختن اهداف مخاطبان و کاربران سایت نیست. گوگل می‌تواند آن‌ها را شناسایی کند و از صفحه نتایج حذف نماید.

تکنیک‌های خطرناک سئو کلاه‌سیاه که باید اجتناب کنید
در ادامه به رایج‌ترین تکنیک‌های خطرناک سئو کلاه‌سیاه اشاره می‌شود. سعی کنید از انجام موارد زیر اجتناب نموده و رتبه خود را ارتقا دهید.

خرید لینک برای قرارگرفتن در سایت اول گوگل

 

یکی از بدترین تکنیک‌های سئو کلاه سیاه است که سایت‌های بزرگ از آن استفاده می‌کنند. گوگل به افرادی که قانون را دور می‌زنند و بدون در نظر گرفتن اهداف کاربران سایت خود را بهینه می‌نمایند، برخورد می‌کند.

تکنیک کامنت‌های اسپم

مضرات استفاده از این تکنیک این است که کامنت‌های زیر پست، هیچ ارتباطی از نظر موضوع با سایت شما و محتوا ندارند و ممکن است باعث جریمه سایت شما شوند. دوم  این که ممکن است، لینک‌های اسپم و مخرب قرار بگیرد، که این مسئله تاثیر منفی روی سایت شما می‌گذارد .

تکنیک محتوای کپی شده

این تکنیک هم هیچ سودی برای صاحبان سایت ندارد زیرا موتور جست وجو به محتوای غیر کپی اهمیت می‌دهد. استفاده از محتوای کپی شده، بدترین نوع سئو کلاه سیاه است.

عبارت‌­بندی مجدد مقاله‌ها

 

این تکنیک در واقع بازی کردن با کلمات ار نظر ادبی است و تفاوت آن با محتوای کپی شده این است که عبارت‌ها و کلمات را جابه جا می‌کنند تا خیلی شبیه مقاله اصلی به نظر برسد.

پنهان کردن متن یکی از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه

در این تکنیک محتوا فقط برای موتور های جست وجو قابل نمایش است. البته موتورهای جست‌وجو سریعاً متوجه این مورد می‌شوند و سایت را جریمه می‌کنند.

 

تکنیک های سئو کلاه سیاه
تکنیک های سئو کلاه سیاه

 

به کاربردن کلمات کلیدی زیاد

امروزه این تکنیک هیچ کاربردی ندارد .گوگل به خاطر این تکنیک گمان می‌کند؛ قصد دارید با این روش تمام ترافیک را به سمت خود جذب کنید و محتوای با ارزشی ندارید. از این رو، سایت شما را جریمه می‌کند.

 

محتوای غیر قابل مشاهده

غیر قابل مشاهده بودن کلمات کلیدی برای کاربران و نمایش این کلمات برای موتورهای جست وجو  از طریق این تکنیک انجام می‌گیرد. تا حد امکان از اقدام به اجرایی نمودن این راهکار اشتباه اجتناب نمایید. در غیر این صورت، ممکن است به طور موقت از صفحه نتایج گوگل حذف شوید.

 

ترفند  BaitSwitch است؛ ترفندی برای جذب کاربر و تغییر محتوا

 

ربات‌هایی برای باز نویسی خودکار محتوا تولید شده است. کار این ربات‌ها این است که متن‌های اولیه را از سایت‌های دیگر جمع آوری و با تغییر کلمات و عبارات نسخه جدید از آن می‌سازند، ابدیت‌های جدید گوگل قادر به شناسایی این تکنیک هستند. وبسایت های استفاده کننده از این تکنیک به سرعت جایگاه خود را از دست می‌دهند، زیرا محتوای تولید شده هیچ مفهوم جدید با ارزش برای کاربر ایجاد نمی‌کند.

 

ترفند اسپین یا بازنویسی ظاهری مقاله

 

تکنیک دیگر سئو کلاه سیاه به کار گیری محتوای اتوماتیک است.  فرایند تکنیک محتوای اتوماتیک به این صورت است که مجموعه­ای از عبارات و کلمات مرتبط با موضوع هدف به یک ربات داده می‌شود و این ربات کلمات دریافتی را با افعال و حروف اضافه ترکیب می‌کند، تا گوگل تصور کند که محتوای واقعی تولید شده است. هدف از این روش کسب رضایت موتورهای جست وجوگر است ولی واقعیت امر این است این روش فایده ای ندارد.

 

 

ترفند سئو کلاه سیاه
ترفند سئو کلاه سیاه

 

سخن پایانی

تکنیک­‌های سئو کلاه سیاه، رتبه وب سایت شما را در گوگل پایین می­‌آورد. حتی این احتمال وجود دارد که گوگل، شما را جریمه کند. بنابراین، لازم است که از روش‌های کاملا اصولی برای ارتقای رتبه خود در موتورهای سرچ آنلاین، استفاده نمایید. اجتناب از تکنیک­‌های فوق در راستای بهبود بخشیدن روند رشد وب سایت اختصاصی شما، اهمیت زیادی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *